Forumindex Estradpoesi och Poetry Slam Sverige
Forum för information och diskussion

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Urkult till SM

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Forum
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Anders P

Registreringsdatum: 20 mars 2011

InläggPostat: 2011-03-20 16:12:05    Rubrik: Urkult till SM Svara med citat

I Augusti förra året ägde Urkultfestivalen som vanligt rum vid Nämforsen i Ångermanland. Som vanligt genomfördes också vid festivalens poesiscen ett Poetry Slam. Nytt för i år var att de fyra finalisterna är anmälda som Lag Urkult till SM i Poetry Slam i Visby.

Lag urkult är:
Julija Sidner
Stina Hylén
Severin Lindskog
Amanda Gardfors Granberg

I år äger Urkult rum 4:e till 6:e Augusti och vi ämnar även i år ta ut ett SM-lag till nästa års SM i Poetry Slam var nu detta kommer att äga rum. Jag vill därför uppmana alla tävlingssugna poeter att komma till Urkult i år och på plats anmäla sig till Urkults Poetry Slam. Varmt välkomna. Kolla info på hemsidan www.urkult.se.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
Lars Larsen
Gäst

InläggPostat: 2011-03-21 12:39:58    Rubrik: Hálsning till István Molnár fràn Lars Larsen Svara med citat

Hej!

Kan ni vidarebefodra detta till István:

Istvan, jag har problem med att komma in pà svenska sidor fràn den hár datorn, detta stálle var det enda jag fann dár jag kunde skriva nàgot (min mail har gàtt sónder). Jag ár nu i Orgiva i Sierra Nevada, 40 km sydóst fràn Granada. Det mesta har gàtt bra, dock har jag en liten skada i armen fràn ett slagsmàl. Jag tror jag kommer att vara i Orgiva och i hippiekommuniteten "Beneficio" tre kilometer uppe i bergen, ett tag till.

Skulle du kunna klistra in detta meddelande pà min blogg, som ett blogginlágg? Jag kommer inte in pà bloggen. Detta skulle kunna stà som en hálsning till alla mina blogglásare.

Hálsning fràn Lars Larsen
Till överst på sidan
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Forum Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet

Skapa forum | Supportforum | Användarvillkor | Integritetspolicy | Cookiehantering | Kontakta oss |